The Old Future IS Gone:

 

Andreas Savva (CY)

Christoph Brünggel (CH)

Elektromoon (HU/PL)

Ellie Contou (GR)

Evgenia Vasiloudi (CY)

Kyriakos Kallis (CY)

Patricia Jäggi (CH)

Rahme Veziroglu (CY)

Yiannos Economou (CY)

Yioula Hadgigeorgiou (CY)

 

 

 

 

Patricia Jäggi is a cultural anthropologist and sound researcher. She works on the politics, identities and histories of sound and listening as well as in the fields of sound art and acoustic ecology. Furthermore, she has developed soundwalks, composed listening pieces and was part of curatorial teams of sound art exhibitions such as "Radiophonic Spaces" (Tinguely Museum Basel, Haus der Kulturen der Welt Berlin). She works as a senior research associate at the Lucerne University of Applied Sciences and Arts – Music and at the Institute for Department of Social Anthropology and Cultural Studies.

 

Η Patricia Jäggi είναι πολιτισμική ανθρωπολόγος και ερευνήτρια ήχου. Εργάζεται πάνω στην πολιτική, την ταυτότητα και την ιστορία του ήχου και της ακρόασης, καθώς και στους τομείς της ηχητικής τέχνης και της ακουστικής οικολογίας. Επιπλέον, έχει αναπτύξει ηχητικούς περιπάτους, έχει συνθέσει κομμάτια ακρόασης και συμμετείχε σε ομάδες επιμελητών εκθέσεων ηχητικής τέχνης, όπως το "Radiophonic Spaces" (Tinguely Museum Basel, Haus der Kulturen der Welt Berlin). Εργάζεται ως ανώτερη επιστημονική συνεργάτιδα στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών και Τεχνών της Λουκέρνης – Μουσική και στο Ινστιτούτο για το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Πολιτιστικών Σπουδών.

Christoph Brünggel is an artist with a transdisciplinary practice based in Zurich, Switzerland. His works span across visual art,
sound art and electroacoustic music. The fragility and instability as well as the ecology and the complex entanglements of the human and non-human world are at the core of his interest. His practice is rooted in fieldwork and on-site experiences, serving as catalysts for further artistic work in the studio. His wide ranging body of work was presented internationally in art spaces, museums, music venues and at film festivals such as Myanm/art Art Space (Yangon, Myanmar), Raw Art Space (Kuala Lumpur, Malaysia), Ruang Gulma (Yogyakarta, Indonesia), ZigZagger (Ho Chi Minh City, Vietnam), MOME (Budapest, Hungary), Helmhaus (Zurich, Switzerland), Aargauer Kunsthaus (Aarau, Switzerland), Kunstmuseum Basel (Switzerland), zqm (Berlin, Germany), Kunstraum Pro Arte (Hallein, Austria), Videoex (Zurich, Switzerland) or International Film Festival Rotterdam IFFR (Rotterdam, Netherlands). He is currently working on an artistic research PhD at the University of Music and Performing Arts Graz, Austria, and at the Institute for Computer Music and Sound Technology, Zurich University of the Arts, Switzerland.

 

Ο Christoph Brünggel είναι ένας καλλιτέχνης με διεπιστημονική πρακτική με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας. Τα έργα του εκτείνονται σε όλη την εικαστική τέχνη, ηχητική τέχνη και ηλεκτροακουστική μουσική. Η ευθραυστότητα και η αστάθεια καθώς και η οικολογία και οι περίπλοκες εμπλοκές του ανθρώπινου και μη ανθρώπινου κόσμου βρίσκονται στον πυρήνα του ενδιαφέροντός του. Η πρακτική του έχει τις ρίζες της στην επιστόπου εργασία και εμπειρίες, χρησιμεύοντας ως καταλύτες για περαιτέρω καλλιτεχνικό έργο στο εργαστήρι. Το πλατύ του έργο παρουσιάστηκε διεθνώς σε χώρους τέχνης, μουσεία, μουσικούς χώρους και σε φεστιβάλ κινηματογράφου όπως το Myanm/art Art Space (Yangon, Μιανμάρ), Raw Art Space (Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία), Ruang Gulma (Γιογκιακάρτα, Ινδονησία ), ZigZagger (Πόλη Χο Τσι Μιν, Βιετνάμ), MOME (Βουδαπέστη, Ουγγαρία), Helmhaus (Ζυρίχη, Ελβετία), Aargauer Kunsthaus (Aarau, Ελβετία), Kunstmuseum Basel (Ελβετία), zqm (Βερολίνο, Pro Artestraum), Kun (Hallein, Αυστρία), Videoex (Ζυρίχη, Ελβετία) ή Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Rotterdam IFFR (Ρότερνταμ, Ολλανδία). Αυτήν τη στιγμή εργάζεται σε διδακτορικό καλλιτεχνικής έρευνας στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών του Γκρατς, στην Αυστρία και στο Ινστιτούτο Μουσικής και Τεχνολογίας Ήχου Υπολογιστών, στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Ζυρίχης, Ελβετία.

Elektro Moon Vision - digital art duo of Elwira Wojtunik and Popesz Csaba Láng deeply rooted in digital technologies. They create artworks and experiences in the form of interactive multimedia installations, immersive and extended reality art projects (AR, VR, XR) expanding the boundaries of digital tools in the field of visual art. Their works have been presented at significant international digital media art exhibitions and events around the world, such as ~PdCon in New York, Museums Quartier in Vienna, Akarenga Soko Gallery in Yokohama, Japan, ISEA in South Africa among others. Interactive site specific installation Re-Kreacja is in the collection of Contemporary Art Gallery Bunkier Sztuki in Krakow, Poland. They were granted the Scholarship of the Ministry of Culture and National Heritage in Poland, and got the prestigious Japanese OMOSIROI award for digital innovation.

 

Το δίδυμο ψηφιακής τέχνης Elwira Wojtunik και Popesz Csaba Láng είναι βαθιά ριζωμένο στις ψηφιακές τεχνολογίες. Δημιουργούν έργα τέχνης και εμπειρίες με τη μορφή διαδραστικών εγκαταστάσεων, πολυμέσων, εμβυθιστικών και εκτεταμένης πραγματικότητας (AR, VR, XR) έργων, διευρύνοντας τα όρια των ψηφιακών εργαλείων στον τομέα της εικαστικής τέχνης. Τα έργα τους έχουν παρουσιαστεί σε σημαντικές διεθνείς εκθέσεις τέχνης ψηφιακών μέσων και εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο, όπως ~PdCon στη Νέα Υόρκη, Museums Quartier στη Βιέννη, Akarenga Soko Gallery στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας, ISEA στη Νότια Αφρική. Διαδραστική εγκατάσταση για συγκεκριμένες τοποθεσίες Re-Kreacja βρίσκεται στη συλλογή της Γκαλερί Σύγχρονης Τέχνης Bunkier Sztuki στην Κρακοβία της Πολωνίας. Τους χορηγήθηκε η υποτροφία του Υπουργείου Πολιτισμού και Εθνικής Κληρονομιάς στην Πολωνία και έλαβαν το διάσημο ιαπωνικό βραβείο OMOSIROI για την ψηφιακή καινοτομία.

 

Evgenia Vasiloudi graduated from the State School of Fine Arts of Kiev, has had eight solo shows and took part in numerous group exhibitions world wide. She participated in the 9th Biennale of Cairo, where she was awarded the Second Prize for her installation "Hymn to Demetra". Her artistic practice combines traditional skills with experimental printing in which the repetitive process of production foregrounds the value of collectivity and communality. Through nature, the environment and gender, the artist deals with issues concerning the climatic change, wars and the consequent erosion of the social web, pressing for new practices which expand the scope  of coexistence through the construction of new alliances.

She worked as an educator in secondary and higher education, and is a founding member of the Association of Cyprus Printers.

 

Η Ευγενία Βασιλούδη αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Καλών Τεχνών του Κιέβου, έχει πραγματοποιήσει οκτώ ατομικές εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις παγκοσμίως. Συμμετείχε στην 9η Μπιενάλε του Καΐρου, όπου της απονεμήθηκε το Δεύτερο Βραβείο για την εγκατάστασή της «Ύμνος στη Δήμητρα». Η καλλιτεχνική της πρακτική συνδυάζει τις παραδοσιακές δεξιότητες με την πειραματική χαρακτική στην οποία η επαναλαμβανόμενη διαδικασία παραγωγής προβάλλει την αξία της συλλογικότητας και της κοινότητας. Μέσα από τη φύση, το περιβάλλον και το φύλο, η καλλιτέχνις καταπιάνεται με θέματα που αφορούν την κλιματική αλλαγή, τους πολέμους και τη συνακόλουθη διάβρωση του κοινωνικού ιστού, αναζητώντας νέες πρακτικές που διευρύνουν το φάσμα της συνύπαρξης μέσω της οικοδόμησης νέων συμμαχιών. Εργάστηκε ως εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση και είναι ιδρυτικό μέλος του Συνδέσμου Χαρακτών Κύπρου.

 

Yiannos Economou lives in Paphos, and works mainly with video, though he also uses photography and sound as research material, often incorporating this in his videos or as stand alone works. His early  collages, indoor experimental photography and animation gave way to the use of the camera and the microphone as a means of capturing reality in a direct, unpremeditated fashion, and reprocessing the raw material into art compositions. Similarly his themes have developed from the early reflections on identity, mobility and border crossing, to the pressing need for a debate, and ultimately  a contribution from art, for an exit from the environmental, social and economic impasse that haunts the planet.

 

Ο Γιάννος Οικονόμου ζει στην Πάφο και εργάζεται κυρίως με βίντεο, αν και χρησιμοποιεί επίσης φωτογραφία και ήχο ως ερευνητικό υλικό, συχνά ενσωματώνοντάς τα στα βίντεό του ή παρουσιάζοντας τα ως αυτόνομα έργα. Τα πρώτα του κολάζ, οι μικρής κλίμακας πειραματικές φωτογραφίες και τα κινούμενα σχέδια έδωσαν τη θέση τους στη χρήση της κάμερας και του μικροφώνου ως μέσου αποτύπωσης της πραγματικότητας με άμεσο, απρογραμμάτιστο τρόπο και επανεπεξεργασίας της πρώτης ύλης σε συνθέσεις τέχνης. Παρομοίως, τα θέματά του αναπτύχθηκαν από τους πρώτους στοχασμούς για την ταυτότητα, την κινητικότητα και τη διέλευση των συνόρων, στην πιεστική ανάγκη για μια συζήτηση, και εν τέλει τη συμβολή της τέχνης, για μια έξοδο από το περιβαλλοντικό, κοινωνικό και οικονομικό αδιέξοδο που στοιχειώνει τον πλανήτη.

Rahme Veziroglu is an audiovisual artist, researcher and filmmaker with an academical background in social theory and observational cinema. Her works seek to reveal the bridges between micro and macro phenomena, to make sense of the fragility of life within an infinite universe. Along these lines, her focus is on inbetween and peripheral areas where limits and potentials coexist, both politically and philosophically. Her works have been exhibited and screened in various contexts in various regions across the globe.

She belongs to the grassroots and is deeply concerned about decolonisation, environmental justice and liberation from time regimes.